Promocja kotłów Junkers-Bosch Condens 9000i! Marka Junkers-Bosch po raz drugi w swojej historii rozpoczęła kampanię reklamową w polskiej telewizji. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie emitowane będą do końca grudnia w kilku ogólnopolskich stacjach. Pierwsza kampania marki Junkers-Bosch w polskiej telewizji została przeprowadzona w 2015 roku. Junkers zmieniał swój wizerunek, dlatego ubiegłoroczne spoty przede wszystkim podkreślały związek marki Junkers z marką Bosch.
Tegoroczna kampania służy promocji najnowszej linii gazowych kotłów kondensacyjnych Bosch Condens 9000i, które charakteryzują się innowacyjnym designem. Fronty kotłów wykonane są z odpornego na uszkodzenia, hartowanego szkła. Nowej linii urządzeń jest też poświęcona specjalna mikrostrona www.poprosturewolucyjny.pl, na której można znaleźć wszystkie niezbędne informacje techniczne, porady oraz materiały marketingowe. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie przygotowane w ramach kampanii są emitowane od 2 do 31 grudnia w czterech ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.
Junkers bliżej Boscha – efekt synergii
Bosch i Junkers to dwie silne marki. Junkers to marka o bogatej tradycji, od lat doskonale znana w branży grzewczej. Bosch jest brandem o szerszym zasięgu i większej rozpoznawalności, kojarzonym z różnymi branżami i innowacyjnością produktów. Wspólna komunikacja obu marek poprzez zestawianie ich logotypów zapewni efekt synergii – każda z nich zostanie wzmocniona i uzyska nowe kompetencje. Junkers, należący od 1932 roku do firmy Robert Bosch GmbH, będzie od teraz jeszcze mocniej podkreślać swój związek z koncernem. Na wszystkich materiałach informacyjno-marketingowych obie marki będą występowały obok siebie.
Junkers w nowej kolorystyce
Zbliżenie obu marek będzie komunikowane także kolorystycznie. W komunikacji z klientami Junkers będzie teraz wykorzystywał kolory Boscha. Na ulotkach, w reklamach, na stronie internetowej oraz w innych materiałach Junkersa zobaczymy odcienie kolorów: szarego, granatowego oraz niebieskiego, stosowane dotychczas przez markę Bosch. „Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek marki Junkers będzie bardzo dobrze przyjęty przez naszych partnerów biznesowych i klientów końcowych. Chcemy, aby kolorystyka i obecność logo Boscha w naszych materiałach komunikacyjnych w sposób szczególny podkreślały innowacyjność, doświadczenie i kompetencje, z którymi od lat kojarzy się marka Junkers.” – podkreśla Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Termotechnika.
żrodło: www.prasa-bosch.pl